Julklapparna!!!

Måste väl ha lite bilder på mina underbara julklappar också!


Make up och hår grejs för att jag ska kunna platta håret, från Petter och mamma och pappa (tror jag;)
 Färgerna (dåligt fotat)

Mina älskade böcker! Fick James Herriot för engelska läsning av mamma och pappa. Och Hungerspelen av mormor och morfar. Blev lite missförstånd där, önskade mig Hunger spelen; fatta eld (2:a delen) men de trodde jag önskade mig båda så jag skulle fått andra på min födelsedag men nu får jag den på annandagen då vi ska äta lunch hos de! :)

Borde kanske bli tydligare med mina bokönskemål. Om det var förra året jag fick Sista delen i artemis fowl i julklapp, men jag var ju tvungen att läsa den näst sista (som var den ända jag inte läst) innan så då köpte jag den. Sen fick jag en dubblett i födelsedags present...


Sen kanske kvällens favorit...


Ett par riktigt använda och utnötta kavat stövlar i storlek 29 ♥
Det var faktiskt inte ett skämt eller min avlägsna släkting som inte visste att jag växt sen jag var 2 utan min kära mamma som bestämt sig för att ge mig ett par snygg stövlar. Men jag får välja själv.
Det var as smart, men inte fattade jag förän hon förklarade.

Det var allt för idag. Ännu en julafton var avklarad. En riktigt lyckad sådan. Förutom det bilderna visade fick jag även present kort på bokia (tror jag ska köpa "syskonkärlek") två linnen och en munkjacka och framför allt slalom utrustning som jag var emed och provade i novermber.
Hoppas att ni hade en lika härlig julafton som jag.

Nu ska jag bara säga från bara mig till er alla en riktigt stor julkram och fortsatt underbar julafton. (hela tio minuter till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0