Japp julklappar avklarat

Har varit på stan hela dagen och kollat juklappar. Det gick faktiskt riktigt bra!
Förutom att jag innan jag träffa de andra som jag skulle gå med, gick och lämnade tillbaka en sak som Petter fått dubbletter av i födelsedags present så han var tvungen att lämna tillbaka en. Den kostade 119 kronor.
Sen glömde jag bort den och gick och köpte massa julklappar till hela familjen.  Och helt plötsligt upptäckte jag att jag hade en hundralapp mer än jag trodde. Jag fick inte ihop det men antog att det borde stämma. Sen när jag tog bussen hem kom jag på var den kom ifrån. Petters present!
Aja jag får betala tillbaka honom sen.

Haha nu sitter jag och microvågsugnar skumtomtar. Skarpt rekomenderat. Mycket godare än vanliga. Akta bara så ni inte spränger de och får skrubba hela micron. 15 sekunder brukar räcka :)

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0