Ja! nu har jag fått till både slut och önskelista!

Nu har jag jobbat (nästan) hela kvällen med att tota ihop min önskelista jag skulle fixa sa jag.
Problemet har bara varit att min dator inte gillar proffs programmet jag använder (tja tro nu inte att det är ett proffs program för det är det nog inte men lite proffsigt är det ändå, det är i alla fall roligt att använda det!) och då har den sagt att jag använt ett felaktigt bilformat. Men nu har jag fått det att funka!


Bara några få av alla miljoner saker jag önskar mig!

Aja det var allt för denna gång. Ska sova så jag orkar med en riktig shoppingtur med mamma imorron!
Jag fick till ett hyfsat slut också när jag ändå höll på!
 

Kommentarer
Postat av: My (:

sv ; :P

2009-12-13 @ 14:31:05
URL: http://myanaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0