Harry Potter och dödsrelikerna?

Idag läste jag ut Artemis Fowl och de försvunna demonerna (för andra gången) så nu måste jag hitte på nån ny. I och för sig kommer jag att få Hungerspelen; fatta eld imorgon (andra delen, jag har inte läst och är såååå förväntansfull! jag kan knappt bärga mig!!♥) men jag måste ju läsa något ikväll.
Så jag funderar på att läsa lite Harry Potter och dödsrelikerna, jag tipsade ju inte om den i mitt boktips men jag har inte läst den på så länge så jag vet inte ens vad jag tycker om den. DEssutom har jag bara 1:a och sista hemma, de andra lånade jag så jag kan inte läsa om hela serien. Åh nej nu blev det onödigt långt igen. Jaja.
Dobranoc! Polska denna gång med God natt!


Kommentarer
Postat av: Tora

Jag läser om hela serien just nu. :P

2009-12-26 @ 19:42:15
URL: http://topazgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0