Handboll

Japp idag var det handboll.
Jag fick dubbla och spela alla våra matcher (med båda lagen) det blev sammanlagt 3 matcher (2x20) Och jag skulle kontra järnet upp varje anfall. Snacka om att jag är trött nu!
Men mitt lag vann alla matcher även om det blev lite svajigt sista minuterna... Men vi vann ändå med typ 5 mål :) Och jag gjorde 4 mål sammanlagt tror jag! :D

Jag tror det var något mer jag tänkt skriva men jag kommer inte ihåg det nu, jag får väl skriva det sen i så fall.

Nu är jag as trött så jag ska duscha sen ska jag kanske baka något gott julgodis eller mixtra lite med någon bild, vi får se

Är det någon som kan tipsa om ett gott julgodis?

Bye bye
/Lisa


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: mm, tyvärr :(

2009-12-12 @ 20:59:33
URL: http://littlefridaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0