hade tänkt vara duktig men det sket sig ju!

Jag skulle vara duktig och gå ut med Taj eftersom jag hade lite sovmorgon (typ 20 min). Annars går mamma nästan alltid ut med Taj på mornarna. Ja sen skulle jag bara snyta mig innan jag gick ut och tror ni inte att det började blöda floder av näsblod då?
Så nu ligger jag och försöker få det och sluta rinna istället för att gå ut med vovsingen.
Och dessutom är det ju Lucia idag (på skolan, jag är inte med i Lucia tåget i alla fall då hade jag blivit helt galen!) och på Lucia vill man kanske inte gå runt med en tuss i näsan.
Nej nu ska jag sluta beklaga mig och ligga helt stilla i kanske 20 min så jag kan ta ut den sen.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0