Buhu får ingen låååång sovmorron

Imorron är det handbolls matcher i Normaling! :)
Det ända som inte är bra med det är att jag måste gå upp 7:30. Men jag överlever nog. Ska faktiskt bli as skoj, vi har ju typ inga matcher! (kan vara för att vi är 3 lag i serien och 2 av de är vårt eget lag!)
Men jag är för hyper för att gå och lägga mig. Aja jag får väl sova i bilen till Nordmaling i värsta fall...

Förresten glömde jag säga att jag har anmält mig till en till veckans blogg tävling, fast hos Frida den här gången så om det är fler som vill vara med där får ni klicka på bilden:


Ha det gött och rösta gärna på mig i Mys tävling
/Lisa

Kommentarer
Postat av: My (:

sv ; Du får inte rösta på dej själv, det står det längst ner. ;/

2009-12-11 @ 22:21:36
URL: http://myanaema.blogg.se/
Postat av: Frida

Man borde få rösta på sig själv typ 100 gånger om :P

2009-12-12 @ 18:13:59
URL: http://littlefridaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0